Selecteer een pagina

FAQ

FAQ

Hoe kan ik betalen bij BeBlush.nl ?

Je kan bij ons via Ideal betalen of door middel van overboeking.

Levertijd en verzendkosten

Wij doen ons uiterste best jouw bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren.
De levertijd bedraagt 1 a 2 werkdagen.
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet redden, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo snel mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.

De verzendkosten binnen Nederland bedragen:

€ 6,95
Vanaf 150 euro verzenden wij gratis

Bedenktijd/retour

Het kan gebeuren dat je jouw bestelling of een gedeelte hiervan retour wilt sturen. Misschien bevalt het product toch niet of is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je kan jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour sturen.

Nadat je de artikelen besteld hebt heb je 14 dagen om het terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Deze kosten bedragen ongeveer € 6,95 per pakket (raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder). Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Wanneer de artikelen bij ons retour ontvangen zijn ontvang je vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen retour (mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is).

Mocht het artikel beschadigd of de verpakking hiervan meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Artikel ruilen?

Wil je je jouw artikel ruilen? Dat is natuurlijk geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@beblush.nl.

De kosten voor terugzending van het product komen dan voor eigen rekening

Garantie

Mocht er iets gebeuren met jouw artikel dan kan je dit doorgeven via info@beblush.nl Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met jou op. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering melding bij ons te maken hierover.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Oeps, foutje kan altijd gebeuren!!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Mochten er verder nog vragen zijn dan kan je altijd contact met ons opnemen.

Susanne en Michelle
info@beblush.nl

kvk: 73649376